Administracinės paslaugos
-
Kokie galiojantys teisės aktai, reglamentuoja konkrečios administracinės paslaugos teikimą;
-
Kokią informaciją Fondui privalo pateikti asmuo, norėdamas, kad jam būtų suteikta konkreti administracinė paslauga;
- Kokios informacijos reikės prašymą nagrinėjančiam tarnautojui;
- Koks konkretus tarnautojas teikia administracinę paslaugą;
- Kas yra administracinę paslaugą teikiančio tarnautojo vadovas;
- Per kiek laiko bus suteikta administracinė paslauga.
Tai pat Jūs galėsite įvertinti konkrečios administracinės paslaugos teikimo kokybę arba pateikti pastabas (pasiūlymus) apie tos administracinės paslaugos kokybę. Jūsų pastabos (pasiūlymai) bus nukreiptos administracinių paslaugų vadovams.
Iš anksto dėkojame už bendradarbiavimą ir tikimės, kad Jūsų konstruktyvios pastabos padės mums geriau atsižvelgti į Jūsų poreikius ir užtikrinti aukštesnę administracinių paslaugų suteikimo kokybę.
Prisijungimas prie Fondo informacinių sistemų vyksta per sistemas IS PASKOLA ir IS PARAMA, taip pat per Elektroninių valdžios vartų tinklalapį. Elektroninių valdžios vartų portalą galite rasti adresu http://www.epaslaugos.lt/, http://www.evaldzia.lt/ arba http://www.govonline.lt/.
Aukštosios mokyklos prie informacinės sistemos IS PARAMA turi jungtis adresu: https://amparama.vsf.lt
- Socialinių stipendijų skyrimas
- Studijų krepšelio grąžinimas
- Parama užsienio lietuviams
- Už studijas sumokėtos kainos kompensavimas
- Valstybės remiamų paskolų suteikimas
- Valstybės paskolų suteikimas
- Valstybės remiamų paskolų grąžinimo atidėjimas
- Valstybės paskolų grąžinimo atidėjimas
- Atleidimas nuo paskolos grąžinimo
- Studijų stipendijų skyrimas
- Parama studentams, turintiems negalią
- Dokumentų formos
- Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)
- Konsultavimasis su visuomene