Parama išeiviams ir lietuvių kilmės užsieniečiams

Kaip galiu pateikti fondui prašymą, jeigu nesinaudoju nei vieno Lietuvos banko elektronine bankininkyste ir neturiu elektroninio parašo sertifikato?
Yra priimami tik informacinėje sistemoje pateikti studentų prašymai. Norintis šią paramą gauti studentas privalo atsidaryti sąskaitą kuriame nors Lietuvos banke arba įsigyti elektroninį sertifikatą, kad būtų galima nustatyti jo tapatybę.
 
Jeigu neturiu sąskaitos jokiame Lietuvos banke ir nesinaudoju elektroniniu sertifikatu, ar galiu prašymą paramai gauti pateikti naudodamasis kito žmogaus (šeimos nario, draugo) elektronine bankininkyste ar elektroniniu sertifikatu?
Pateikti prašymų naudojantis kito žmogaus elektronine bankininkyste ar elektroniniu sertifikatu negalima. Šios priemonės yra reikalingos Jūsų tapatybei nustatyti, todėl jei prašymą užpildysite naudodamaisi(s) kito žmogaus sąskaita / elektroniniu sertifikatu, mūsų sitemoje Jūsų nebūsite identifikuota(s) ir parama Jums nebus skirta. Ją galėtų gauti tas žmogus, kurio duomenimis naudojotės teikdama(s) prašymą, jei ji(s) atitinka nustatytus reikalavimus paramai gauti.
 
Ar galiu gauti paramą, jeigu jau kuris laikas gyvenu Lietuvoje?
Parama skiriama tik tiems, kurių nuolatinė gyvenamoji vieta yra ne Lietuvoje, todėl jeigu jau kuris laikas gyvenate Lietuvoje, bet nesate čia deklaravęs nuolatinės gyvenamosios vietos - paramą gauti galite.
 
Kokius dokumentus reikia pristatyti Fondui siekiant įrodyti, kad užsienyje gyvenau ilgiau negu tris metus?
Dokumentai, galintys patvirtinti Jūsų buvimą užsienyje nustatytą laiką gali būti šie:
  • Pažymos apie išvykimą iš šalies, atvykimą į šalį;
  • Registracijos dokumentai užsienio šalyje;
  • Užsienio šalies pasas, jei tapote kitos valstybės piliečiu;
  • Mokyklos baigimo atestatas;
  • Kiti dokumentai
Ar reikia notariškai patvirtinto dokumentų vertimo?
Pateikiant dokumentus Fonde užsienio valstybių institucijų išduotų dokumentų vertimas į lietuvių kalbą nėra privalomas.

 

Paskutinė atnaujinimo data: 2016-11-17